Nyereményjáték! :)

Eddig is eljutottam. Hosszas gondolkozás után úgy döntöttem elindítom a blog első nyereményjátékát, mert szeretném meghálálni nektek, olvasóknak, hogy követtettek az új blogra, itt vagytok, olvastok és kommenteltek :)

A bolt(ok)ban sokáig tépelődtem azon, hogy mit vegyek nektek, minek örülnétek, amíg végül nagy nehezen (vagy egy óráig mászkáltam fel alá) megvettem a termékeket számotokra. Azt nem mondom, hogy mindenki ízlését eltaláltam az ajándékokkal, de remélem tetszeni fognak nektek.

A nyereménycsomag a következőket tartalmazza:





- Essence - Stay matt lip cream - 01 Velvet Rose
- Astor - Fashion Studio körömlakk - 138
- Lovely - Moulin Rouge körömlakk - Nr. 18
- Égetett gyurmából készült fánkos fülbevaló

A játék 04.23-tól  05.12-ig tart.

A játékra való jelentkezés szabályai egyszerűek: legyél az oldal nyilvános követője (ha még nem vagy az, az oldalsávban feliratkozhatsz), írj egy kommentet ez alá a bejegyzés alá, amiben elmondod, hogy jelentkezel, milyen néven követsz, és ha akarod írd meg, hogy kézi (kalapból kihúzom a cetlit), vagy gépi (random.org) sorsolást szeretnél.

Plusz esélyek szerezhetők a következő módokon: 
- Lájkolod/lájkoltad a blog facebook oldalát (oldalsávban kint van, vagy klikk ide) és megírod a jelentkezéshez, hogy milyen néven lájkoltad (+1)
- Írsz egy bejegyzést a blogodon a nyereményjátékról, és/vagy kirakod a blogod oldalsávjába a nyereményjátékot és belinkeled ide (+2)
- Megírod a jelentkezésedhez, hogy mit szeretsz/melyik bejegyzésekből látnál többet/kevesebbet/illetve, hogy mit nem szeretsz a blogon (+1)
- Emellett a régi olvasóim +1 eséllyel indulnak, a neveteket már felírtam, remélem jelentkezni fogtok :)

Tehát összesen +5 esély szerezhető, a jelentkezés mellett.

Ha valakinek bármi kérdése van, tudjátok a littlegenie13@gmail.com-on elérhettek.

xoxo, Sunny

50 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nóra néven követlek régóta és FB-n Nora Pirosként lájkoltalak. Oldalsávba is kiraktam a képet (alanora.blogspot.com), mert nagyon klassz kis játék :) A körmös bejegyzések a kedvenceimből, abból jöhet bármilyen mennyiség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi, hogy jelentkeztél, összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  2. HiHi! :)
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra :)
    Azu-nyan xD-ként követlek már a kezdetek óta XD
    Facen: Szimonetta Azu-nyan Török az egyik likeolód :PXD
    Sztem mind2 jó a sorsolásra, bár ha nekem kéne a kalaposat választanám XDXD
    Ömm.. Az Egy hetemes bejegyzéseket szeretem, de hát az van hetente XDXD, meg az egy hasznos dolog a gardróbban is tetszik XD De úgy mindegyik jó, bár a személyesek jobban megfognak XDXD
    ByeBye XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köcce, hogy jelentkeztél, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  3. Szia!

    Emy néven követlek, FB-on Emese Sarkadi néven lájkoltam az oldalad.
    A blogom (http://dreamworldandmylife.blogspot.hu/) oldalsávjába kiraktam a képet. :)
    Szeretem a körmös bejegyzéseket és a heti összefoglalókat is :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  4. Szia! :)
    Manna (mannakörmök) néven követlek.
    FB-on Marianna Kovács és Mannakörmök néven is lájkoltalak.
    kiraktam a blogom oldalsávjába a képet linkkel együtt:
    http://mannakormok.blogspot.hu/
    A körmös bejegyzéseidet szeretem legjobban. :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  5. Szia!
    Itt doroffee, Facebook-on Dorottya Zsófia Bacsi néven követlek, és a körmös bejegyzéseid a kedvenceim :).

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  6. Szia, köszi a lehetőséget! :)
    A blogodat Franciska,Franya néven, a fb-oldaladat Franci Vezekényi névvel követem, és a körmös bejegyzéseid a legjobbak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  7. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :) Fairyland néven új követőd vagyok, a facebook oldaladat Ssq Kri néven lájkoltam.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://fairyland088.blogspot.hu/
    Nagyon tetszenek a körmös-lakkos bejegyzéseid :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  8. szia

    Mia Angel néven követlek
    Facebook: Mia Angel

    Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot: tundercica.blogspot.hu

    Heti össze foglalós posztok és haulos posztokat szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  9. Szia! Enikő Széles néven iratkoztam fel és lájkoltam facebookon. A körmös bejegyzések tetszenek a legjobban! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  10. Sziaa:)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :)
    Yvcsi néven követlek, facebookon pedig Yvuus beauty and everything néven lájkoltalak.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: www.yvusbeauty.blogspot.de
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  11. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. Szabina Bíró néven követlek itt és a facebook-on is.A kalapból sorsolás szerintem izgibb.:)
    Körömlakk mániásként a körmös bejegyzésekből látnék többet.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Amúgy én is a kalap felé hajlok :D

      Törlés
  12. Szia :)
    tepontmse néven követlek, a fb-on Emese KatzenKralle-ként lájkoltalak :)
    hogy miből még? KÖRÖMLAKKBÓL!
    és a kalapból sorsolás izgalmát szeretném átérezni én is :)
    és köszikösziköszi persze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  13. Szia!

    Nagyon tetszik a blogod, nagyon jó a kinézete és a körmös bejegyzésekből alapból soha nem elég:).
    Jönnék játszani, a blogomon kitettem oldalsávba a játékot, facebookon is likeoltalak Kiglics Tímea néven, itt meg Lina néven vagyok a követőd. Azt hiszem, a hagyományos sorsolást szeretem jobban, így arra voksolok.
    Nálam is zajlik egy játék, ha van kedved, gyere, csatlakozz:)!
    eletmodprojekt.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 4 esélyed van :)

      És köszi, hogy szóltál, benézek :D

      Törlés
  14. Szia!

    Szeretnék részt venni a játékban. :)
    rone2122 néven követem a blogod!
    Facebookon Schmidt Renáta néven lájkoltalak.
    Körmös bejegyzésből sosem elég! Az a legjobb!
    Kalapos sorsolást választanám én!

    Köszi a játékot! Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  15. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. hajnusz néven követem a blogot és Dancsó Hajnalka néven lájkoltam a fb oldalad :)
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  16. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek blogon.
    Facebookon is Fanni Kereki néven lájkoltalak.
    A körmös bejegyzések jöhetnek minden mennyiségben. Inspirálnak, és ez által kísérletezek! :)
    A kalapból sorsolás izgalmasabb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  17. Szia! Réka Balogh néven követlek, és megosztottam a játékot facebookon. ;)
    Körmös bejegyzéseket minden mennyiségben! *w* <3
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  18. Szia, Réka Réka P. néven új olvasód vagyok. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 1 esélyed van :)

      Törlés
  19. Szia, szeretnék jelentkezni, Gabriella Branyiczky néven követem a blogod, köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 1 esélyed van :)

      Törlés
  20. Szia!
    Szeretnék jelentkezni. :)
    Itt Girl Power néven követlek, facebook-on pedig Bagi 'Tusnáger' Fruzsina néven. A blogom oldalsávjába kiraktam a linket: (eeeverythinghasbeauty.blogspot.hu). Nagyon szeretem a körmös posztjaidat, gyönyörű lakkjaid vannak, van ám ízlésed hozzá! Továbbá engem érdekelne például arc/hajápolással kapcsolatos bejegyzés is. :)
    Köszi a lehetőséget!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 5 esélyed van :)

      És nagyon köszönöm, hogy ennyi mindent írtál, igyekszem majd hozni a jövőben ezekkel kapcsolatos bejegyzéseket is ^-^

      Törlés
  21. Szia!
    Itt és facebookon is ezen a néven követlek :)
    A körmös posztjaid nagyon jók, az OPI varázsolt el leginkább, ám én is imádom a Moyra lakkokat, ha az árakat is figyelembe vesszük, mégis megbízhatóak, épp a 33-as van a körmeimen napok óta épen, de természetesen a babakék is itt lapul a dobozban. Szívesen néznék esetleg egy glittereset vagy valami fémeset, esetleg aranyat is közülük, ha esetleg neked van, mert mostanában tervezek beszerezni egyet(ha lemaradtam volna a posztról, megköszönném a linket is). :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm a jelentkezésed, összesen 3 esélyed van :)

      Moyrából csak egy glitteresem van a 74-es számú http://sunshineandglamour.blogspot.hu/2013/03/notd-dark-sky.html <- itt el tudod olvasni :)

      Törlés
  22. szia:) Orsi Szemán néven követem a blogod és a fb oldalad is.
    Körmös bejegyzésből sohasem elég, ill. személyes dolgaidról is szívesen olvasnék. :) Na és a tesztek a gyengéim, sokszor a tesztek alapján vásárolok:) Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  23. Szia!

    Jelentkeznék a játékodra, mint új olvasód :)

    Ibolya Janko néven követlek.

    Szeretnék méééééééééég körömös bejegyzéseket :) remélem nem nagy kérés:)
    Szerintem kalapból sorsolj, az "kézzel" foghatóbb :D

    Köszönöm a játékot!

    Legyen szép napod!

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 2 esélyed van :)

      És érkeznek majd a körmös posztok ^-^

      Törlés
  24. Szia.
    Én Lauren McGuy néven követlek, facebookon Lauren körömlakkjaiként likeoltalak, és osztottalak meg: ) Én kézi sorsolást szeretnék :) Körömlakkos posztokból akármennyit elolvasok:)
    Köszi a játékot: Lauren

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  25. Szia!
    Nem tudom, hogy a jelentkezési határidőből kicsúsztam- e már, de ha nem akkor én is szeretnék jelentkezni. :-)
    A blogod Gumikacsa20 néven követem.
    A FB oldalad Kecskeméti Hajnalka néven lájkoltam.
    Nagyon szívesen látnák sminkes, körmös bejegyzést és a teszteket is előszeretettel olvasom. :-)
    Köszönöm szépen!
    Hajni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Még nem csúsztál ki, csak este zárom le :)

      Köszi a jelentkezést, összesen 3 esélyed van :)

      Törlés