NOTD - Stay the night

Húsvéti ajándékként kaptam ezt a gyönyörű OPI lakkot, mivel anya az eszébe véste, hogy mennyire beleszerettem ebbe. Nagyon megörültem neki, percekig csak bámultam :)

Csomagolás:

OPI - Mariah Carey kollekció - Stay the night



Nagyon tetszik. Szép, egyszerű, mégis látszik rajta, hogy nem egy 200 Ft-os árkategóriás lakkról van szó (mondjuk ennyi pénzért már ne is legyen gagyi csomagolás). Az alján lévő matricát le lehet húzni, alatta egy ehhez hasonló van középen a lakk fantázianevével. 15 ml-t tartalmaz az üveg. Kaptam egy cetlit is a kupak alá rakva, ez egy ismertető arról, hogy hogyan kellene kezelni a liquid sand lakkot (mert ugyebár ez az). Több nyelven rá van írva, hogy alaplakk, majd két réteg a lakkból és ne használjunk fedőlakkot (logikus, hisz csak akkor marad érdes). 2995 Ft-ba került.

Ecset:


Lapított négyszögletes, könnyű vele lakkozni. A kupak pedig remekül kézre áll. 

Végeredmény:




napsütésben


Két réteg van a körmeimen, alaplakkot most elfelejtettem használni, fedőlakk meg természetesen nincs. Enyhén ,,homokos" tapintása van. A szemcsék nagyon kicsik és jó érzés végighúzni a kezemet rajta. A két réteg nagyjából 10 perc alatt (max 15) kopogósra száradt, ezt a folyamatot szemmel is végig lehet követni, mivel először fényes, csillogós a lakk, utána válik matt, szemcséssé. Öt napig volt a körmeimen, mert utána lemostam, addig lenövésen és némi kopáson kívül semmi baja sem lett.

Egy szó, mint száz: imádom. Most a többi liquid sand lakkot is be akarom szerezni ebből a kollekcióból :)

Ti hogy álltok az OPI lakkokkal?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép, de 3000ft-ot nem vagyok képes kiadni érte :'(
    Amúgy nehéz volt lemosni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, annyit sajnál az ember egy körömlakkért :/
      Egyébként annyira nem volt nehéz, de azért kellett vakarni rendesen.

      Törlés