NOTD - Blu Oltremare

Mai teszt alanyunk egy gyönyörű szép kék körömlakk lesz. Galmour napokon csaptam le a Manhattan márka 6-os számú lakkjára, amit az egyik displayről vettem el. (Sehol sem találtam rajta, hogy trendkiadás része lenne, de erős a gyanúm, hogy valamelyiké).

Manhattan - 6




Először vettem Manhattan lakkot, 800 Ft helyett 400-ért zsákmányoltam az 50%-os kuponnal. Az üveg kicsi, szinte semmi sincs ráírva, a kupak tetején is látszik a márkajelzése (ez kifejezetten tetszik :)), 7 ml-t tartalmaz.


A kicsi üveg hátránya a kicsi ecset. Lapított, egyenes végű, de ettől függetlenül engem zavart, hogy olyan kicsi. 






A finis nagyon szép, engem egy kicsit a farmer árnyalatára emlékeztet. Két rétegben látjátok a körmeimen, fedőlakk nélkül. Gyorsan szárad, szerintem a két réteg 20-25 perc alatt kopogósra (miért akarok ilyenkor mindig ropogóst írni?) száradt. Viszont itt jönnek a problémák, mivel egy napnál többet nem bírt a körmeimen és szépen sorban pattogott le az összesről. Persze lehet, hogy egy fedőlakkal tovább bírta volna, de így nélküle alig ment neki. Azért még teszek vele pár kört, mert nagyon tetszik a színe :)

Ti szeretitek a Manhattan lakkjait?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Kékség, ahw :D Legszebb szín! Én még nem tudtam ilyen szépséget beszerezni, de hamarosan ráadom a fejem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minél előbb, annál jobb, ennek (is) odavagyok a színéért *-* Szóval ne halogasd azt a vásárlást :D

      Törlés
  2. Negyon szép szine van :) Nekem 4 manhattan lakkom van, de azok fedőlakkal birják 3-4 napig simán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor kipróbálóm fedőlakkal, remélem, hogy javítani fog rajta :)

      Törlés