Haul :)

Ezzel a bejegyzéssel jöttem már nektek egy ideje, nagyjából 3-4 hetes vásárlások összegzése következik:

Moyra - 27 - 350 Ft



Astor - Hard Candy - 374 Ft

OPI - Stay the night - ajándékba kaptam - teszt: itt

Lovely - Moulin Rouge Nr. 8 - 129 Ft

Szürke pamut combzokni - Ázsia center - 800 Ft

Fekete cipő - Ázsia center - 3500 Ft - A koszorúslány ruhámhoz kell :)

Vaddisznósörte hajkefe - Rossmann - 1800-1900 Ft
Egyszerűen álom vele fésülködni, mindenkinek ajánlom

Sárkányos fülbevaló - ebay
Barátnőmnek vettem ajándékba

Dupla ujjas angyalszárnyas gyűrű - ebay - szintén ajándékba ment

Fekete köves gyűrű - ebay - 500 Ft

Alverde - dúsító sampon (olíva + henna) - 699 Ft
Egészen jó, már két hete ezt használom és nem rossz :)
Isana - Hydro - 299 Ft
Pár napja használom, eddig egészen jól hidratál,
úgyhogy én megkedveltem

Essence - legyező ecset körömre - 499 Ft

Ennyi lett volna most így, a Glamour napokra nem tervezek nagy bevásárlást, de azért pénteken körül fogok nézni, hátha akad valami kihagyhatatlan ruha olcsóbban :)

Ti miket vettetek mostanában? Terveztek valamire lecsapni a Glamour napokon?

xoxo, Sunny








2 megjegyzés:

  1. a hard candy lakkot én is megvettem, de már 199 ft-ért. :) óó én a glamour napokra tervezem a tavaszi dolgok beszerzését. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, te jobb áron szerezted be :) Kíváncsi vagyok arra, hogy milyen lesz, a neve nagyon tetszik :) Sok sikert a vásárlás őrülethez ^-^

      Törlés