Egy hetem #5

A napok csak úgy repülnek ebben a jó időben. Mondjuk elég durva, hogy a hideg télből máris a nyári melegbe csaptunk át.

A jó idő hatására többet voltam kint a kertben az állataimmal, úgyhogy most egy részüket bemutatom a blogon képek formájában (4-en kimaradtak a sorból, két macska, egy papagáj meg egy csincsilla :)). Ők is boldogabbnak tűnnek a melegben, a cicáim állandóan napoznak, a kutyám állandóan játszana. A nyuszinkat pedig most már kiengedjük a hátsó teraszra (kedvenc helye a házban) és ő is rettentően elégedett lett. A vidámságuk engem mindig megmosolyogtat :)

Ödönke, so sweet *-*


,,Kis" kutyám mindig talál magának valami rágni valót :)

A legöregebb macsekom, kb 12 éves lehet

Dagi Lui-t már ismeritek, rendkívül fotogén cica
,,Mennyiii?"

Macskák... mindig olyan helyre kell feküdniük, ahol nem férnek el

Zigi :)



Hazafelé a sminktanfolyamról

Tegnap volt anyu 4. alkalma a tanfolyamon és a tegnapi órára hívták a profi fotóst, aki képeket lőtt a sminkekről. Először egy 20-as évekbeli sminket kaptam, a fotókon hajhálóval, elegáns csipkés ruhával pózolok, utána pedig egy kicsit vadabb strasszköves, műszempillás cica sminket. Ehhez feketét és aranyat párosítottunk.

Nagyon fura volt visszanézni a képeket magamról, mintha nem is én lettem volna rajtuk, hanem egy másik ember. A fotós azt mondta, hogy rendkívül fotogén vagyok és ezen igencsak meglepődtem. Kb. két hét múlva kapjuk meg az elkészült képeket, már alig várom, hogy ti is lássátok őket :)

Újabb sorozat függőség: Hart of Dixie

Nektek, hogy telt a hetetek?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Jaj, hát cicáááák *.* Életem értelmei. Nekem is van 3 szépségem. A "kishelyrekuporodom,mertmacskavagyok" dolog itt is meg van! Főleg a dobozok, de ez szerintem minden macskát vonz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, macskák a legédesebbek azokkal a puha mancsokkal *-* Nálunk a Dagi kedvence a virágos láda.. Persze mi már kevésbé örülünk neki xD

      Törlés