25 dolog rólam

Sziasztok!

Sok blogon láttam már ilyen ,,50 dolog rólam" című posztot, amiket örömmel szoktam olvasni, úgyhogy remélem ti is élvezni fogjátok ezt rólam, bár én csak 25 dolgot hoztam. 

Igyekeztem a nem mindennaposakat összeszedni, illetve azokat, amiket eddig még nem tudhattatok rólam.





- Kiskoromban bátyám elhitette velem, hogy a plüssállataink életre kelnek éjszaka és beszélnek. Több évig hittem ebben.
- Naiv vagyok.
- Igyekszem jól olvasni az emberekben és megakadályozni, hogy átvágjanak.
- Az összes Barbies mesét láttam, ami eddig megjelent és amint kijön egy újabb, azonnal meg kell néznem.
- Van egy plüssmackóm, Nagymaci (gyerek fejjel neveztem el), akit születésemkor kaptam és azóta is vele alszom.


- Összesen tíz darab háziállatom van és abból öten macskák.
- Egyenes ember vagyok, ha valami megbeszélni valóm/bajom van valakivel akkor azt kerekperec a szemébe mondom.
- Kikészítenek a csajbunyók és a kavarások.
- Gyakran rosszul reagálok a váratlan szituációkra.
- Plüssmackókat gyűjtök, egyik álmom, hogy minden országból legyen egy darabom, ahol jártam/járni fogok.


- Nem szeretek egyedül lenni a sötétben.
- Eddig egyetlen horror filmet láttam és többet nem is szeretnék nézni, kikészülök tőlük.
- Szeretek regényeket írni, de nem tartom magam jó írónak.
- Sorozatfüggő vagyok.
- Nagyon büszke vagyok a legjobb barátaimra.


- Nem rendelkezem semmiféle kézügyességgel sem, komolyan, még ollóval se tudok egyenesen vágni.
- Néha úgy érzem rossz korszakba születtem.
- Könnyen felkapom a vizet és olyankor jobb, ha menekül mindenki a környezetemből.
- Szarkasztikus vagyok.
- Sokszor gyerekesen viselkedem, amiket mások nem tudnak tolerálni.


- Képes vagyok hangosan nevetni, vagy veszekedni egy könyvön/könyvvel.
- Imádok olvasni, mindenféle témában (kivéve horrort, mert azt nem bírom).
- Felelősségteljes vagyok.
- Félek a porcelán és játékbabáktól.
- Könnyen kezdek új kapcsolatokat, de igen kevés az, amelyik tényleg megéri.

Hát ennyi lett volna, remélem nem untattalak halálra titeket. Ha gondoljátok írjatok magatokról pár dolgot, szívesen olvasnám őket :)

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: