NOTD - That's what I mint!

Először vettem ,,új" formulás Essence lakkot, mert teljesen beleszerelmesedtem ebbe a színbe. Igazi menta és nem bírtam otthagyni. Lelövöm a poént, de én nem csalódtam benne :)

Csomagolás:

Essence - 146 That's what I mint!



Bevallom először nem tetszett az új üveg formája, aztán nézegettem és egyre inkább megszerettem. A kupak formája kifejezetten tetszik, kézre esik, sehol semmi fölösleges matrica, mondjuk a hosszú nyakat mivoltát nem értem, de ez nem zavarja a lakkozást, csak fura. A kupak még mindig megegyezik a lakk színével, ami továbbra is örömhír. 8 ml-t tartalmaz az üvegcse és 499 Ft-ba kerül.

Ecset:


Duci, széles és lekerekített. Ezt a fajta ecsetet annyira nem szeretem, de azért nem nehéz vele bánni. Meg lehet szokni, de jobban örültem volna a régi lapított változatnak.

Szín:







Gyönyörű szép menta színt kapunk. A lakk állaga számomra a pont jó kategória (se nem túl híg, se nem túl sűrű), szép fényesre szárad, de persze lehet rá fedőlakkot kenni. Két réteg van a körmeimen, gyorsan szárad. És ami a legjobb hír: három napig tökéletesen bírta a strapát (csak egy NYC fedőlakk volt rajta), a negyedik napon kezdett lepattogni, viszont akkor már nagy darabokban. 

Nagyon örülök, hogy megvettem ezt a lakkot, jó döntésnek bizonyult és ezer százalék, hogy a jövőben többször elő fogom venni :)

Ti szeretitek a menta színt? 

xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. hú de szép szín és ez akkor elég jól is bírt a strapát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére, pedig féltem, hogy le fog pattogni már aznap este, de nem :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Egyetértek, szerintem az egyik legjobb tavaszi árnyalat :)

      Törlés
    2. Élőben amúgy inkább kékes vagy zöldes? :) melyik képen a legélethűbb? :)

      Törlés
    3. Élőben zöldesebb egy kicsit, talán a második képen a legigazibb :)

      Törlés
  3. Nekem alap/fedőlakkal másnapra három ujjamon is a lakkozás fele egyszerűen eltűnt. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, talán próbáld meg csak fedőlakkal, hátha, nekem úgy működött a 3 nap.

      Pedig már kezdtem örülni, hogy mégis kibírnak pár napot, de úgy látszik mégsem :/

      Törlés