NOTD - Szilveszteri körmöm

Nem akartam nagy flancot szilveszterre, úgyhogy szimpla csillámos körmöt készítettem, mégis nagyon tetszik a végeredmény :)



Az Essence - Breaking dawn part 2-ő kiadásból használtam a 02-es Alice had a vision - again lakkot és egy több éves Nagyváradon vett  csillámos fedőlakkot a Class - 56-osát. Itthon még nem találkoztam ezzel a márkával, de annyira nem is bánom.





Az Essence lakk két rétegben van a körmömön, rajta egy rétegben a Class. Az eredmény egy egészen különleges összhatás lett, a fedőlakk kihozott az Essenceből egy olyan színt, amit eddig nem láttam :)

A Class lakkal nem vagyok megelégedve, mivel 12 óra alatt se száradt meg kopogósra... Volt ettől a márkától egy fehér lakkom, de annak is ilyen lehetetlen száradási ideje volt, úgyhogy az a kukában landolt. Ezt a csillámosat azért megtartom, mert bár reggel ágynemű nyomatos volt a körmöm, annyira nem volt feltűnő, sőt még tetszett is vele.

Ti mit viseltetek a körmötökön szilveszterkor?

xoxo, Sunny 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése