NOTD - Rock muse!

Itt és most le kell szögeznem, hogy glitter lakk függő lettem. Egyszerűen imádom őket, mert a legegyszerűbb színeket is feldobják így nem csoda, hogy az elmúlt két-három hétben háromnak is új gazdája lettem. Egyik ezek közül a NYC-s smoky top coat, ami a 001-es Rock Muse névre hallgat. Tudtam, hogy először feketén fogom kipróbálni, de a későbbiekben szeretném párosítani majd egy bordóval is. Szerintem szép eredménye lenne a találkozásuknak :)









Használt lakkok:


- Moyra 35. (két réteg)
- NYC - smoky top coat - 001. Rock Muse (egy réteg)

A glitteres lakkot 499 Ft-ért vettem pár hete az egyik Rossmannban, amikor minden NYC lakk 499-re volt leárazva, 9,7 ml lakkot tartalmaz az üveg. Nekem a design tetszik, átlagos száradási ideje van, 3-4 napot bírt a körmeimen. Leszedni sem volt olyan nehéz, de gondolom csak mert egy réteget kentem fel. Az ecsete a szokásos vékony, négyszögletes, nekem a kupakkal együtt könnyen kézre állt. A lakk állaga pedig pont jó :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése