NOTD - Pompous

A Rossmann akciós dobozkájában fogtam ki a mai tesztalanyunkat, ami nem más mint a Rimmel 610-es Pompous névre hallgató lakkja.




599 Ft-ért sikerült megvennem, az üveg 8 ml-t tartalmaz. A lakk egyetlen rétegben fedő és 60 mp alatt száradó körömlakkot ígér. Nos az én körmeimre két vékonyabb réteg került (így szoktam meg, ezért mindig így csinálom), viszont nem kizárt, hogy egy vastagabb réteg tényleg elég lett volna. Nagyjából 20-30 perc alatt száradtak kopogósra a körmök, de ez szerintem teljesen korrekt, ilyenkor olvasni, vagy sorozatot nézni szoktam.






Elnézést a fent látható béna lakkozásért, de valamiért nem az én napom volt, amikor kikentem a körmeimet. A lakk egy sötétlilás árnyalat, amiben ezüst csillámokat fedezhetünk fel legelsőként, viszont, ha közelebbről megvizsgáljuk észrevehetőek benne miniatűr kék és rózsaszín csillámok is. A napfényben szikrázik az egész :)

A lakk ecsete vastag, enyhén lekerekített végű, mint a Catrice ecseteké. Miután rááll az ember keze, utána könnyű vele lakkozni. Körömlakk állaggal semmi problémám nem volt, nem túl híg, nem túl sűrű -> pont jó.

A lakk színe kicsit emlékeztet az Essence - Alice had a vision again lakkra, de miután összehasonlítottam a két lakkot erősen a fejemet ráztam. Az essencé sokkal sötétebb, nagyobbak benne a csillámok és abban zöld csillám van kék helyett, úgyhogy nem kell aggódni.

Ti, hogy viszonyultok a Rimmel lakkokhoz? Szeretitek az ilyen lilás árnyalatokat?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése