NOTD - Midnight Confetti

Nagyon szép csillámos fedőlakkot hoztam nektek bemutatásra, amit szokás szerint fekete színnel párosítottam. Elég jól mutat a kettő együtt, viszont azt kell mondjam, hogy a most készült képek a fényképezőben megfelelőnek tűntek, de amikor átvittem őket a gépemre és nagyban megnéztem, már nem igazán. Igyekeztem kihozni belőlük a maximumot, de most nem vagyok teljes mértékben megelégedve velük.

Csomagolás:

NYC - 154 Midnight Confetti




Egyszerű, nagyszerű, fölösleges flanc nincs. A kupakon lévő matricán magyarul is megtalálható, hogy milyen lakkot rejt az üveg (,,Hosszan tartó formula. Akár 7 napig tartós színek. Körömerősítő összetevőkkel"). 9,7 ml-t tartalmaz, szerintem nem is kell több, pláne mivel csillámos lakkról beszélünk. A kupakja kerek, de ez egyáltalán nem zavaró lakkozás közben. 499 Ft-ért vettem.

Ecset:


Lapított, egyenesre vágott, pont az amit én szeretek. Megfelelő mennyiségű glittert vesz fel, könnyű vele lakkozni.

Végeredmény:






A képek két nappal a felkenés után készültek, azért olyan kopott már a fekete lakkom.

Használt körömlakkok:
- Moyra - 35 (fekete) - 1 réteg
- NYC - 154 Midnight Confetti - 1 réteg

Nagyon szépen fed már egy rétegben is, négy napig volt a körmömön, mert utána a Moyra elkezdett lepattogni, úgyhogy leszedtem. Találó az elnevezése, az állaga megfelelő. Enyhén érdesre szárad meg, de ezt egy fedőlakkal könnyen orvosolni lehet, amúgy szépen fénylik anélkül is.

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Kapható ez még? Nagyon bejön az összhatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem még kapható, egy próbát mindenképp megér :)

      Törlés