NOTD - Lovely Be a chameleon

Mai bejegyzés teszt alanya egy Lovely lakk lett. Nem ápolok velük túl jó viszont, de múltkor megláttam a Rossmann akciós dobozkájában, gondoltam, hogy kékből sosem elég, így bepakoltam.


Róla lesz szó, Lovely be a chameleon nr 1. lakkja, 7 ml, 299 Ft-ért vettem. Bevallom ritkán fordul elő, hogy lakk vásárlás után elkezdek róla swatchokat nézni, de valamilyen belső késztetés miatt rá gugliztam. Meglepődve láttam, hogy a találó elnevezés arra utal, hogy a lakk változtatja a színét. ,,Speciális" (bármely) fedőlakkot rákenve besötétedik. Előre is elnézést kérek, de itthon csak egy borzalmas fedőlakkot találtam, amivel nem lett tökéletes a lakkozás, de úgyis a szín a lényeg, nem? :)




Eléggé meglepő volt, fedőlakk nélkül, mert félig meddig matt ezüstös kékre száradt. Az üveg is tisztán visszaadja a színét. A szögletes kupak nekem könnyen kézre áll, ecsete a hosszúkás-vékony-szögletes ecset, különösebben nem volt vele problémám, már megszoktam. Száradása átlagos volt, ahogy emlékszem, a másik Lovely lakkomnál sokkal többet kellett várni. Két rétegben kentem fel, de ha jól emlékszem már egy vastagabb réteg is jól fedett.

De nézzük milyen lett a ,,varázslat", fedőlakk után:




A hüvelykujjamat azért hagytam meg, hogy lássátok a különbséget, bár szerintem szembetűnő :) Igazság szerint nekem mind a két szín tetszik, viszont ennek a sötétebb kéknek géles beütése van. Tavaszra-nyárra tökéletes lakknak tartom, majd akkor próbálkozom vele újra.

Nektek vannak Lovely lakkjaitok? Mit gondoltuk róluk?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése