NOTD - Kedvenc lakk

Mára egy kis körmös posztot hoztam, két lakkról szeretnék írni, amiket akciósan sikerült beszereznem, és nagyon megérte.Az egyik az Essence régi colour & go lakkjai közül a 84 midnight charm (tessék megdicsérni még a nevét is magamtól írtam be, nem pedig csak úgy leolvastam), a másik pedig a NYC 150-es Platinum Cardja.



Az új Essence lakkok között sajnos nincs ilyen árnyalat, pedig gyönyörű. Mindkét lakkot 299 Ft-ért vettem akciósan.





Egy rétegben van az Essence a körmömön, neki annyi elég volt, de az NCY-ből kettő kellett. Tartósságot most rendesen leteszteltem, alájuk ezt az átlátszó 34-es Moyra lakkot használtam (kb. semmi fehér színe sincs). Az Essence 3 napig bírta, aztán viszonylag visszafogottan lepattogzott, a NYC viszont csak meg kopott egy kicsit 4 nap után. Fedőlakk most nem volt rajta.

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése