NOTD - Jacob's protection

Pár héttel ezelőtt meséltem, hogy két lakkot is megvettem az Essence Breaking Dawn part 2 kollekciójából, az egyikről már láthattatok tesztet itt. Most a másik következik, ami nem más mint a 01-es Jacob's protection.




10 ml-is lakk, sötétkék alapon kék és zöld csillámokat tartalmaz. 649 Ft-ért vettem, szerintem megéri az árát, mivel egész kis különleges lakk :)



vakuval

vakuval


Az üveg a Catrice lakkokéhoz hasonlít, ecsete is olyan (széles, pufi). A kezem hamar ráállt, így nem okozott gondot a lakkozás. Ugyanúgy gyorsan szárad, ahogy a többi Essence lakk, két réteg kell a szép fedéshez. Nem szárad hű, de fényesre, de ha valakit ez zavar, a problémát könnyen orvosolni lehet egy fedőlakkal. 3-4 napot simán kibírt a körmeimen (fedő- és alaplakk nélkül). Nekem nagyon tetszik ez a sötétebb kék, zöldes csillámos lakk.

xoxo, Sunny 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése