NOTD - Igazi őszi szín

Nemrég szembesültem azzal a ténnyel, hogy egyik lakkom se tetszik magamon. Sokszor előfordul, úgyhogy nem izgatom magam miatta, ilyenkor mindig anya készleteit túrom fel. Ott találtam egy Isadora lakkot, ami szerintem egy igazi őszi szín :)





Használt lakkok: Isadora 610 Bare fudge és Moyra 35.

Az Isadora rettentő hamar megszáradt, és bár már viszonylag sűrű volt (szerintem vagy másfél éve senki sem nyitotta ki), még így is egész könnyű volt vele lakkozni. Bár az ecsetével nem vagyok teljesen kibékülve, mert túl bumszli nekem, azért szerintem jó barátok leszünk :)

Maga a szín enyhén levendulára hajaz napfényben, sötétben pedig csokis-karamellás árnyalata van.

Nektek, hogy tetszik? Ti, hogyan viszonyultok az Isadora lakkokhoz?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése