NOTD - Ez most lila, vagy rózsaszín?

Leárazva bukkantam a Lovely - Pure Beauty - Nr.1-es lakkjára, a Jászai Mari térnél lévő Rossmannban.




Elvileg 249 Ft-ba kerül, gyakorlatilag a blokkra 199 Ft-ot írtak, de ezt már csak otthon vettem észre. Mikor megláttam az akciós dobozban egy világosabb, halvány lila színnek tűnt. Mivel nincsen túl sok ilyenféle színem, ezért bedobtam a kosaramba, egy próbát megér címszó alatt.


Itthon vettem észre, hogy a lakk világos zöldes fényben csillog, amikor fény éri. Ezt a jó tulajdonságát körömre kikenve is megtartja (bár a fotókon sehogy sem akart visszatükröződni).







A lakk ecsete a szokásos vékony, egyenes vonalú, én szeretem, mert könnyű vele lakkozni és a kerek kupak is kézre áll. Ellenben nagyon gyenge a fedése a lakknak. Konkrétan négy réteg van a körmömön, de még így is átsejlik néha a fehér rész. Viszont egész gyorsan szárad, három réteg 20-25 perc alatt kopogósra száradt és a negyedikkel se kellett sokáig várni.

Maga a szín igazán érdekes, mert hol rózsaszínnek, hol lilának tűnik és a zöldes csillogás csak rásegít a tanácstalanságra. Egész kellemes tavaszi színnek tartom. Viszont szerintem inkább különlegesebb fedőlakként állja meg a helyét (legalábbis számomra), erősen gondolkozom azon, hogy egy bogyószínű lakkból mit hozna ki :)

xoxo, Sunny 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése