NOTD - Dark Sky

Gyors körmös poszt, két Moyra lakkal, amik így együtt hatalmas kedvenceim lettek :)




Eredetileg más körmöt akartam készíteni, csak miközben turkáltam a lakkok között kezembe akadt a csillámos Moyra, amit pár éve vettem, és miért ne alapon párosítottam a feketével (milyen jól tettem :D).





A csillámos fedőlakk miatt a tartósság egészen hat napig tartott, de akkor már a falat kapartam, hogy még mindig ugyanaz a szín van a körmömön. Az első két napban viszont állandóan a körmömet nézegettem és a csillogást figyeltem. Anyukám, amikor meglátta először rácsodálkozott, aztán közölte, hogy tök jó, mintha ,,szentjánosbogarak" villognának a körmeimen.


Használt lakkok: Moyra 35 (a fekete), Moyra 74 (a csillámos)

A köröm nem lett túl hétköznapi, de őszi szünetben ennyit igazán meg mertem engedni magamnak. Egyébként én nagyon szeretem a Moyra lakkokat, mert gyorsan száradnak, rengeteg színben kaphatók és sokáig kitartanak. Ázsia centeres 350 Ft-os árukat meg teljes mértékben megérik :)

Nektek, hogy tetszik? El tudjátok képzelni magatokon?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése