NOTD - Alice had a vision - again

A három boltban keresett lakk :D Szerintem most először mentem úgy be drogériákba, hogy konkrétan egy lakkot kerestem (oké kettőt, a Jacob's protection is jött velem, de arról majd később). Az Essence új trendkiadásából Breaking Dawn part 2-ből vettem meg a 02-es Alice had a vision - again lakkot, nem bántam meg :)





vakuval


vakuval



Két rétegben van a körmeimen, lila, zöld és rózsaszínes csillámok is vannak benne. A körömlakkot a Catrice lakkok üvegéhez hasonló üvegbe rakták (nagy kerek kupak, pufi ecset). A kupak miatt nekem nem állt a kezemre elsőre, de könnyen meg lehet szokni. Hamar szárad, viszont 2-3 napot bírt csak a körmeimen (fedőlakk nélkül volt). Én abszolút meg vagyok elégedve vele, a szín is nagyon tetszik. Egyedül azt sajnálom, hogy az Essence csak ehhez a filmhez tervezett trendkiadást, annyi máshoz lehetne még.

Nektek, hogy tetszik? Ti megvettétek/vennétek?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése