Fresh start

Mindig elkezdeni a legnehezebb valamit, még ha ez most folytatásnak is tűnik. Ahogy a Little Genien írtam itt fogom folytatni, és azt a blogot törlöm majd a közel jövőben.

Sok tervem, ötletem van, amiket szeretnék megvalósítani és most már jobban meg vannak a céljaim ezzel az egésszel. 

Az előző blogról átmentettem pár bejegyzést, főleg körmösöket, amiket tegnap felpakoltam ide, hosszú és fárasztó meló volt, de őket nem akartam kukába helyezni.

A blog kinézete még változni fog a jövőben, jelenleg csak erre volt időm, de azért nem lett olyan rossz, szerintem. Még finomítanom kell rajta :)

A blog címe egy elvadult, irodalom fakton történő fényes bevillanás volt, ami most egy malibui barbie babára emlékeztet (Sunshine and Glamour :D). Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem mosolyognom kell rajta és pozitív energiát küld :)

Sosem voltam jó az elkezdésekben, azt hiszem erre most már ti is rájöttetek, úgyhogy elnézést kérek. Remélem itt is követni és szeretni fogtok, én nem változtam, csak kibővültem néhány céllal :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése