Egy hetem #3

Ez a hét aztán nagyon hamar eltelt. Hétfőn voltam suliban, aztán kedden nem, szerdán meg megint, mert sulinap volt és természetesen bevállaltam egy feladatot. Kedden gőzerővel tanultam a KRESZ vizsgámra, amin *dobpergés* átmentem :D Most már mehetek vezetni jejj-jejj :)

A szombati sminktanfolyamra Azu-nyant is vittem magammal, mivel az egyik csajszinak nem volt modellje én meg mondtam, hogy szívesen iderángatom a barátnőmet. Nagyon jól éreztem magam és most vettük a tusvonalakat is, igazán érdekes volt :)



Az volt a sulinapon a feladatom (és még három barátnőmnek), hogy képregényt kellett rajzolnunk. Akkora erőfeszítést fektettünk bele, hogy pálcika embereztünk, de szerintem nagyon jó lett :D Sulis mindennapokról kellett szólnia, mi pedig kiválogattuk a legtipikusabbakat. Két kedvencemet ki is nagyítottam nektek:

Alvás, kockulás és stréberkedés :D

Nindzsáááá :)


Biosz tanárom a kezembe nyomta a szüneti leckét... Csak 24 oldal, semmi több -.-" Viszont kívánok kellemes pihenést az ünnepekre ^-^

Ritkán veszek Cosmot, de ezt most nem tudtam kihagyni, imádom Leightont :)

Bőrápolás ezerrel, fránya pattanások csak nem akarnak eltűnni

Természetes menyasszonyi smink


Erősebb esti smink, szerintem nagyon szép lett a színátmenet :)

Fantasy smink, Azu-nyan és én :)
Nem, nem bánom, ha bebúrod az újságom, dehogy ^-^

Kínzás...

Ártatlan pofik :)

A legtökéletesebb húsvéti ajándék, amit valaha kaptam *-*

Tavasz ebben a zord időben :)

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek és jó pihenést, aki nem szereti a locsolókat annak pedig keveset ^-^

Nektek, hogy telt a hetetek?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése