Egy hetem #2

Nem volt túl pörgős a hét, de azért voltak apróságok, amiket megörökítettem. Jövőhéten végre kezdődik a tavaszi szünet, már nagyon várom. Megint hoztam a sminktanfolyamról képeket, anya szerintem máris sokat fejlődött :)

Oreo *-* függőséget okoz ^-^



Gyönyörű, fáradt rózsaszín Bobbi Brown pirosító, imádom *-*

Egyszerű, nude nappali smink


Az istenért nem tudtam visszaadni a szép zöld színt -.-"

Kicsit erősebb, zöld nappali smink

Ijesztő néni-s tekintet xD


Annyira tetszik itt a satírozás :)
Esti, füstös/alkalmi smink

Végre megnéztem az új Barbie-s mesét is :D

Rend a lelke mindennek, na persze nem csak ennyi körömlakkom van :)

Frézia *-* tavaszt ide, de rögtön!

A héten sikerült benéznem az egyik Douglas parfümériába, mivel most már ők is árusítják az OPI lakkokat (2990 Ft/db). Sajnos szerelembe estem a Mariah Carey kollekció Stay the night-ával *-* Az a lakk nekem kell, de tényleg :D

Ha apa beleadja a derekát, akkor átalakítjuk a szobámat a tavaszi szünetben. Remélem beadja, mert akkor végre búcsút mondhatok a barack falaknak és jöhet a fehér+szürke páros. Remélhetőleg egy egész alakos tükröt is kikönyörgök tőlük ^-^

Jövőhéten megyek kresz vizsgázni, úgyhogy csütörtökön 10:30-tól tessék rám gondolni és küldeni az erőt :)

Nektek, hogy telt a hetetek? 

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Az a Bobbi Brown pirosító gyönyörű, és anyukád tényleg fejlődött. :)
    Sok sikert a vizsgáidhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, imádom is :) Anyut meg bátorítom, a tanfolyam végére profi lesz :D
      Köszönöm, remélem átmegyek ^-^

      Törlés