Egy hetem #1

Visszatérnek a heti képes összefoglalók új néven, remélem továbbra is érdekelnek titeket :)

Meggyes tejbegríz, nyami *-*


Smink nélküli fáradt arcom, indulás előtt :)

Úgy adódott, hogy anya beiratkozott egy sminktanfolyamra. Egészségügyi okokból kifolyólag az ő szemét nem igazán szabad sokat piszkálni, ezért megkért arra, hogy legyek a modellje. Kapva kaptam az alkalmon és tegnap (szombaton) volt az első alkalmunk. Öt és fél órán keresztül sminkelt engem. A szemeim megérezték a strapát, mert még most is fájnak egy kicsit. Viszont sokat tanultam én is a tanfolyamon és megkedveltem magamon a krémes pirosítókat :) Sajnos fényképezőt nem vittem magammal, de néhány mobillal készült képet azért hoztam nektek:




Legközelebb viszek majd rendes fényképezőt is. Hihetetlen, de egy sima barna szemceruzával már remek sminkeket tanultunk. Most érzem csak, hogy mennyire hiányos a sminkkészletem korrektor, pirosító és barna szemcerkát illetően, bizonyos ecsetekről már nem is beszélve :)

Íme az új szerelmem, nem rég lőttem a C&A-ban ^-^



Felvéve pedig ilyen, egyszerűen mesés :)

Reggelizz, mint egy király :D

Imádom a világos menta színű nadrágom, gyakran előkerült a héten :)

Végre elkezdtem olvasni a Trónok Harca 3. kötetét :)

Ezek mellett szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy elkészült a blog facebook oldala; ide kattintva, vagy az oldalsávban el is tudjátok érni :)

Illetve, barátnőmék létrehoztak egy blogot Mad about Style néven, ha gondoljátok kukkantsatok be hozzájuk, szerintem megéri. Mind a két szerkesztő igazi színes egyéniség, amit tökéletesen tükröz a bloguk :)

Nektek, hogy telt a hetetek? Történt valami izgalmas?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése