Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5660943/?claim=zwsr9gy2hbt">Follow my blog with Bloglovin</a>

Sziasztok! 

Bizonyára már mindenki értesült arról innen-onnan, hogy meg fog szűnni a google reader. Nem tudom ki, hogy van ezzel, én nem örültem túlzottan a hírnek... 

Nóra múltkor összeszedett ebben a bejegyzésében két lehetőséget is a google reader használata helyett. Számomra hasznos volt és remélem másoknak is az lesz, ezért merem megosztani. Én bloglovinra regisztráltam, könnyű és gyors, e-mail címem adtam meg és egyből átimportálta az általam olvasott blogokat :) Szerintem könnyen átlátható és helyettesítheti a google readert. 

A blog is megtalálható ezentúl bloglovin-on, úgyhogy követhetitek ott is. Persze ezt a lehetőséget főleg azoknak ajánlom, akik több, mint 10 blogot olvasnak (ilyen vagyok jómagam is, mit mondhatnék :)).

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése